KOCAMAN SAPANCA’DA DOSTLARI İLE GÖRÜŞTÜ
Sapanca.com.tr bugün 7.268 kez ziyaret edildi.
Fenerbahçe eski Teknik Direktörü Aykut Kocaman Sapanca’da yakın dostu İl Jandarma Alay Komutanı Albay Ahmet Adnan Şimşiroğlu ile bir araya geldi.
Kocaman özel işleri için dün Sapanca'ya geldi. İşadamı Faruk Bayraktar'ın ofisinde sohbet eden ikiliye daha sonra ise yakın dostu İl Jandarma Alay Komutanı Albay Ahmet Adnan Şimşiroğlu'da katıldı. Yaklaşık 4 saat Sapanca'da kalan Kocaman yenilen yemek sonrası Sapanca'dan ayrıldı.
SAPANCA GAZETESİ
KOCAMAN SAPANCA’DA DOSTLARI İLE GÖRÜŞTÜ: Fenerbahçe eski Teknik Direktörü Aykut Kocaman Sapanca’da yakın dostu İl Jandarma Alay Komutanı Albay Ahmet Adnan Şimşiroğlu ile bir araya geldi.

İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ KORKMAZ'DAN BAŞARILI ÖĞRENCİYE ÖDÜL
KAÇAK TÜTÜN OPERASYONU: 6 ŞÜPHELİYE ADLİ İŞLEM
YAKLAŞIK 2,5 AYLIK YAZ TATİLİ BAŞLADI
ÖZDEMİR'DEN SAPANCA DEVLET HASTANESİ'NE ZİYARET
EYLEMLERİ SES GETİRDİ, İLK ÇEŞME AKMAYA BAŞLADI