KOCAMAN SAPANCA’DA DOSTLARI İLE GÖRÜŞTÜ
Sapanca.com.tr bugün 1.711 kez ziyaret edildi.
Fenerbahçe eski Teknik Direktörü Aykut Kocaman Sapanca’da yakın dostu İl Jandarma Alay Komutanı Albay Ahmet Adnan Şimşiroğlu ile bir araya geldi.
Kocaman özel işleri için dün Sapanca'ya geldi. İşadamı Faruk Bayraktar'ın ofisinde sohbet eden ikiliye daha sonra ise yakın dostu İl Jandarma Alay Komutanı Albay Ahmet Adnan Şimşiroğlu'da katıldı. Yaklaşık 4 saat Sapanca'da kalan Kocaman yenilen yemek sonrası Sapanca'dan ayrıldı.
SAPANCA GAZETESİ
KOCAMAN SAPANCA’DA DOSTLARI İLE GÖRÜŞTÜ: Fenerbahçe eski Teknik Direktörü Aykut Kocaman Sapanca’da yakın dostu İl Jandarma Alay Komutanı Albay Ahmet Adnan Şimşiroğlu ile bir araya geldi.

KAÇAK SİLAH OPERASYONU: 15 GÖZALTI
SAPANCA'DA ÇEDES PROGRAMLARI TAMAMLANDI
MYO'DA ÖĞRENCİLERE YÖNELİK AFET FARKINDALIĞI SEMİNERİ DÜZENLENDİ
SAPANCA KASTARCI ERİĞİ TESCİLLENİYOR
SAPANCA İLKOKULU ''BİZİM OKUL, BİZİM KİTAP'' ŞENLİĞİ GERÇEKLEŞTİRİLDİ