KENTSEL DÖNÜŞÜM MERKEZDEN BAŞLASIN
Sapanca.com.tr bugün 718 kez ziyaret edildi.
Şehit Plancıları Odası İl Temsilcisi Oya Arapoğlu, Sakaryada öncelikli olarak en büyük afet riskinin kent merkezinde olduğunu söyledi.
Türkiye genelinde başlatılan kentsel dönüşüm projesi kapsamında sakarya'da çalışmalar devam ederken,Şehir Plancıları Odası İl Temslcisi Oya Arapoğlu; yürütülen çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulundu.
Zeminler Kötü
Arapoğlu, Marmara depreminden sonra en büyük afet riskinin şehir merkezinde olduğunun altını çizerek, kentsel dönüşümün öncelikle şehir merkezinde yapılması gerektiğini savunarak tığçılar mahallesi ve ankara caddesi'nin zemininin kötü olduğunu söyledi.
SAPANCA GAZETESİ
KENTSEL DÖNÜŞÜM MERKEZDEN BAŞLASIN: Şehit Plancıları Odası İl Temsilcisi Oya Arapoğlu, Sakaryada öncelikli olarak en büyük afet riskinin kent merkezinde olduğunu söyledi.

CHP SAPANCA İLÇE BAŞKANI ERDOĞAN YOĞUN BAKIMDA TEDAVİ ALTINDA
YILDIZ'DAN YAŞANAN MÜNFERİT OLAYLAR İÇİN AÇIKLAMA
SAADET PARTİSİNDEN ZİYARETLER..!
ANAHTAR PARTİ SAPANCA İLÇE TEŞKİLATI'NDAN BAŞARILI SPORCUYA ZİYARET
İL VE İLÇE PROTOKOLÜNÜN HAZIR BULUNDUĞU EKONOMİ ZİRVESİ BAŞLADI!