KENTSEL DÖNÜŞÜM MERKEZDEN BAŞLASIN
Şehit Plancıları Odası İl Temsilcisi Oya Arapoğlu, Sakaryada öncelikli olarak en büyük afet riskinin kent merkezinde olduğunu söyledi.
- SİYASET
- 02.03.2013 00:53
Türkiye genelinde başlatılan kentsel dönüşüm projesi kapsamında sakarya'da çalışmalar devam ederken,Şehir Plancıları Odası İl Temslcisi Oya Arapoğlu; yürütülen çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulundu.
Zeminler Kötü
Arapoğlu, Marmara depreminden sonra en büyük afet riskinin şehir merkezinde olduğunun altını çizerek, kentsel dönüşümün öncelikle şehir merkezinde yapılması gerektiğini savunarak tığçılar mahallesi ve ankara caddesi'nin zemininin kötü olduğunu söyledi.
DİĞER SİYASET HABERLERİ
- ALEMDAR, ''VATANDAŞ SORUYOR, BAŞKAN CEVAPLIYOR'' PROGRAMINA KATILDI
- ANAHTAR PARTİ SAPANCA İLÇE BAŞKANLIĞI'NDAN ATA TOHUMU DAĞITIMI
- ''HİZMET, PROTOKOL GÜZERGAHINA GÖRE DEĞİL; VATANDAŞ İÇİN YAPILMALI''
- CHP SAPANCA İLÇE BAŞKANI ERDOĞAN YOĞUN BAKIMDA TEDAVİ ALTINDA
- YILDIZ'DAN YAŞANAN MÜNFERİT OLAYLAR İÇİN AÇIKLAMA