KAYMAKAM YAZICI'NIN KURTULUŞ MESAJI

Sapanca Kaymakamı Şaban Arda Yazıcı, 22 Haziran Sapanca'nın düşman işgalinden kurtuluşunun 105. yılı sebebiyle bir mesaj yayımladı.

Sapanca'mızın düşman işgalinden kurtuluşunun 105. yıl dönümünü büyük bir gurur, coşku ve heyecanla hep birlikte idrak ettiklerini belirten Sapanca Kaymakamı Şaban Arda Yazıcı, 22 Haziran Sapanca'nın düşman işgalinden kurtuluşunun 105. Yıl dönümü sebebiyle yayımladığı mesajda;

''Tarihin her döneminde eşsiz doğasıyla bir cazibe merkezi olan ilçemiz, bir asır önce vatan toprağını canı pahasına savunan aziz milletimizin iradesiyle bağımsızlığına yeniden kavuşmuştur. Bu anlamlı gün, bizlere sadece geçmişi yad etme fırsatı sunmakla kalmıyor, aynı zamanda bu topraklara olan bağlılığımızı ve sorumluluklarımızı da bir kez daha hatırlatıyor'' dedi.

Yazıcı, ''Kurtuluş Savaşı'nın o zorlu günlerinde, Sapanca halkı da her türlü imkansızlığa rağmen vatan sevgisiyle tek bir yürek olmuş, esarete asla boyun eğmeyeceğini tüm dünyaya ilan etmiştir. Bağımsızlık meşalesini yakan ve bu uğurda canını siper eden ecdadımızın gösterdiği kahramanlık, bugün bizlerin en büyük ilham kaynağıdır. Onların bizlere miras bıraktığı bu kutsal emaneti korumak, yaşatmak ve gelecek nesillere çok daha güçlü bir şekilde aktarmak en temel görevimizdir'' ifadelerini kullandı.

Bugün Sapanca; eşsiz güzellikleriyle, misafirperver insanıyla sadece bölgemizin değil, ülkemizin parlayan bir yıldızı konumunda olduğunu belirten Yazıcı sözlerini şöyle sürdürdü;

''Bizler de bu eşsiz coğrafyanın potansiyelini en üst seviyeye çıkarmak, ilçemizi eğitimden turizme, altyapıdan kültüre kadar her alanda daha da ileriye taşımak için tüm kurumlarımızla kararlılıkla çalışmaya devam ediyoruz. Birlik ve beraberlik içinde, birbirimize kenetlenerek attığımız her adım, Sapanca'mızın geleceğini çok daha parlak kılacaktır. Bu duygu ve düşüncelerle, başta Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları olmak üzere, bu toprakları bizlere vatan kılan aziz şehitlerimizi ve ebediyete irtihal eden kahraman gazilerimizi rahmet, minnet ve şükranla anıyorum. Sapanca'mızın kurtuluşunun 105. yıl dönümünü en kalbi duygularımla kutluyor; tüm hemşehrilerime sevgi, saygı ve muhabbetlerimi sunuyorum.''