KAYMAKAM AZCAN OKULLARDA İNCELEMELERDE BULUNDU
Sapanca.com.tr bugün 4.577 kez ziyaret edildi.
Sapanca Kaymakamı Gökhan Azcan ilçede bulunan okullara yaptığı ziyaretlere devam ediyor.
Kaymakam Azcan son olarak Gazipaşa ilkokulunda yapılan çok amaçlı salonu gezerek incelemelerde bundu. Daha sonra Şehit Albay Güneri Ekici Anadolu Lisesine geçen Azcan, burada yapımı devam eden spor salonunu inceledi. Okul müdürü Metin Şengönül'den inşaat hakkında bilgiler alan Azcan, öğrencilerle de basketbol oynadı.
SAPANCA GAZETESİ
KAYMAKAM AZCAN OKULLARDA İNCELEMELERDE BULUNDU: Sapanca Kaymakamı Gökhan Azcan ilçede bulunan okullara yaptığı ziyaretlere devam ediyor.

SAPANCA'DA OTOYOL GİŞELERİ KAPATILDI!
SAPANCA GÖLÜ'NDE SAĞLIKLI SAZLIKLAR YENİDEN OLUŞMAYA BAŞLADI
KAÇAK SİLAH OPERASYONU: 15 GÖZALTI
SAPANCA'DA ÇEDES PROGRAMLARI TAMAMLANDI
MYO'DA ÖĞRENCİLERE YÖNELİK AFET FARKINDALIĞI SEMİNERİ DÜZENLENDİ