İBRAHİM USLU’NUN YENİ STRES ATMA YÖNTEMİ
Sapanca.com.tr bugün 712 kez ziyaret edildi.
Sapanca Belediye Başkanı İbrahim Uslu’nun ağaç üzerindeki bu resmini görenler doğal olarak Uslu’nun ne yaptığını merak etti.
Sapanca Belediye Başkanı İbrahim Uslu geçtiğimiz günlerde ağaç üzerinde erik toplarken çekilen bir resmini paylaştı. Uslu, resim için yaptığı yorumda "Erik topladım stres atmak gerekti" sözlerine yer verdi.
SAPANCA GAZETESİ
İBRAHİM USLU’NUN YENİ STRES ATMA YÖNTEMİ: Sapanca Belediye Başkanı İbrahim Uslu’nun ağaç üzerindeki bu resmini görenler doğal olarak Uslu’nun ne yaptığını merak etti.

SAPANCA'YA YAKIŞMAYAN GÖRÜNTÜLER
SAADET PARTİSİNDEN ANLAMLI ETKİNLİK
SAPANCA'DA ÇEVRE HAFTASI ETKİNLİĞİ DÜZENLENDİ
SAPANCA'DA KURSİYERLERİN EMEKLERİ GÖRÜCÜYE ÇIKTI
HALK OYUNLARI ŞENLİĞİNE SALON YETMEDİ