İBRAHİM USLU’NUN YENİ STRES ATMA YÖNTEMİ
Sapanca.com.tr bugün 4.012 kez ziyaret edildi.
Sapanca Belediye Başkanı İbrahim Uslu’nun ağaç üzerindeki bu resmini görenler doğal olarak Uslu’nun ne yaptığını merak etti.
Sapanca Belediye Başkanı İbrahim Uslu geçtiğimiz günlerde ağaç üzerinde erik toplarken çekilen bir resmini paylaştı. Uslu, resim için yaptığı yorumda "Erik topladım stres atmak gerekti" sözlerine yer verdi.
SAPANCA GAZETESİ
İBRAHİM USLU’NUN YENİ STRES ATMA YÖNTEMİ: Sapanca Belediye Başkanı İbrahim Uslu’nun ağaç üzerindeki bu resmini görenler doğal olarak Uslu’nun ne yaptığını merak etti.

STK TEMSİLCİLERİ BU KEZ KARTEPE'DE BİR ARAYA GELDİ
SAPANCA'NIN YEREL DEĞERLERİ İÇİN SATSO'DA İŞ BİRLİĞİ GÖRÜŞMESİ
SAPANCA ÖHO'DE BAŞKAN KESKİN GÜVEN TAZELEDİ
KAYMAKAM YAZICI'NIN KURTULUŞ MESAJI
SAPANCA'NIN 105. GURUR YILI