ENVER KILIÇ: 'ÇOK AZ KALDI SAPANCA...'
Adı yeni oluşum hareketi içerisinde geçen Enver Kılıç, sosyal medya üzerinde anlamlı mesajlar yayınlamaya devam ediyor.
- SİYASET
- 13.02.2014 20:04
Kılıç dün yayınladığı "Sen yanmasan, ben yanmasam, biz yanmasak nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa ?" mesajından sonra bugünde "Çok az kaldı Sapanca..." yazdı. Çarşamba günü için detayları açıklanacağı duyurulan yeni oluşum için ise bugüne kadar herhangi bir açıklama yapılmadı.
DİĞER SİYASET HABERLERİ
- ALEMDAR, ''VATANDAŞ SORUYOR, BAŞKAN CEVAPLIYOR'' PROGRAMINA KATILDI
- ANAHTAR PARTİ SAPANCA İLÇE BAŞKANLIĞI'NDAN ATA TOHUMU DAĞITIMI
- ''HİZMET, PROTOKOL GÜZERGAHINA GÖRE DEĞİL; VATANDAŞ İÇİN YAPILMALI''
- CHP SAPANCA İLÇE BAŞKANI ERDOĞAN YOĞUN BAKIMDA TEDAVİ ALTINDA
- YILDIZ'DAN YAŞANAN MÜNFERİT OLAYLAR İÇİN AÇIKLAMA