ECEVİT KELEŞ ŞİMDİ DE TATANGA OLDU
Sapanca.com.tr bugün 4.553 kez ziyaret edildi.
CHP Sakarya Büyükşehir Belediye Başkan aday adayı Ecevit Keleş, Sakaryaspor maçını taraftarla birlikte izledi.
Süper Toto 3. Lig 7. Hafta maçında Çıksalınspor'u ağırlayan Sakaryaspor'un maçını izleyen Ecevit Keleş, taraftarla birlikte ilginç görüntülere imza attı. Hop oturup hop kalkan, sloganlara eşlik eden ve tarafların yaptığı tribün şovlarına katılan Keleş, sosyal medyadan paylaştığı bu fotoğraflarla dikkat çekti.
Çalışmalarıyla göz dolduran ve aday gösterilmesine kesin gözüyle bakılan Keleş'in bu hamleleri yapması dikkat çekiyor.
SAPANCA GAZETESİ
ECEVİT KELEŞ ŞİMDİ DE TATANGA OLDU: CHP Sakarya Büyükşehir Belediye Başkan aday adayı Ecevit Keleş, Sakaryaspor maçını taraftarla birlikte izledi.

SAPANCA'DA OTOYOL GİŞELERİ KAPATILDI!
SAPANCA GÖLÜ'NDE SAĞLIKLI SAZLIKLAR YENİDEN OLUŞMAYA BAŞLADI
KAÇAK SİLAH OPERASYONU: 15 GÖZALTI
SAPANCA'DA ÇEDES PROGRAMLARI TAMAMLANDI
MYO'DA ÖĞRENCİLERE YÖNELİK AFET FARKINDALIĞI SEMİNERİ DÜZENLENDİ