ECEVİT KELEŞ KAMPA GİRDİ!
Sakarya Büyükşehir Belediye Başkan aday adaylığını açıklayan Ecevit Keleş Trabzon'un yaylarında kampa girdi..
- SİYASET
- 24.07.2013 19:26
Ecevit Keleş geçtiğimiz hafta sonunda Trabzon'a enerji ve moral depolamak için gitmişti..
Trabzonun eşsiz doğası ve tarihi dokusunda stres atan seçimler öncesi kampa giren Keleş, Ağustos ayından itibaren Mart 2014 yerel seçimleri için çalışmalarına hız vereceğini söyledi..
Keleş fotoğraflarını sosyal medya üzerinden de paylaştı..
DİĞER SİYASET HABERLERİ
- ALEMDAR, ''VATANDAŞ SORUYOR, BAŞKAN CEVAPLIYOR'' PROGRAMINA KATILDI
- ANAHTAR PARTİ SAPANCA İLÇE BAŞKANLIĞI'NDAN ATA TOHUMU DAĞITIMI
- ''HİZMET, PROTOKOL GÜZERGAHINA GÖRE DEĞİL; VATANDAŞ İÇİN YAPILMALI''
- CHP SAPANCA İLÇE BAŞKANI ERDOĞAN YOĞUN BAKIMDA TEDAVİ ALTINDA
- YILDIZ'DAN YAŞANAN MÜNFERİT OLAYLAR İÇİN AÇIKLAMA