BUNGALOV TESİSİNDE ÇIKAN YANGIN KORKUTTU
Sapanca.com.tr bugün 4.247 kez ziyaret edildi.
Sapanca İlçesinde, bungalov tesisinde çıkan yangın itfaiye ekiplerince söndürüldü.
Yangın, öğlen saatlerinde Nailiye Mahallesinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre; Mahalle sınırları içerisinde bulunan M.K.'ya ait bungalov tesisinin resepsiyon bölümünde henüz belirlenemeyen bir sebepten ötürü yangın çıktı. Çıkan yangın dumanları ilçe merkezinden de görüldü. Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine itfaiye ve jandarma ekipleri sevk edildi. Çıkan yangın, itfaiye ekiplerince söndürülerek soğutma çalışması yapıldı. Yangında herhangi bir can kaybı yaşanmazken yapıda maddi hasar oluştu. Yangınla ilgili inceleme başlatıldı.
SAPANCA GAZETESİ
BUNGALOV TESİSİNDE ÇIKAN YANGIN KORKUTTU: Sapanca İlçesinde, bungalov tesisinde çıkan yangın itfaiye ekiplerince söndürüldü.

SAPANCA'YA İKİNCİ MEYDAN GELİYOR
SAPANCA'YA ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ UZMANI MÜJDESİ!
SAPANCA BİRİNCİ SINIF İLÇE STATÜSÜNE YÜKSELDİ
SAPANCA'DA OTOYOL GİŞELERİ KAPATILDI!
SAPANCA GÖLÜ'NDE SAĞLIKLI SAZLIKLAR YENİDEN OLUŞMAYA BAŞLADI