BUNGALOV TESİSİNDE ÇIKAN YANGIN KORKUTTU
Sapanca.com.tr bugün 5.055 kez ziyaret edildi.
Sapanca İlçesinde, bungalov tesisinde çıkan yangın itfaiye ekiplerince söndürüldü.
Yangın, öğlen saatlerinde Nailiye Mahallesinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre; Mahalle sınırları içerisinde bulunan M.K.'ya ait bungalov tesisinin resepsiyon bölümünde henüz belirlenemeyen bir sebepten ötürü yangın çıktı. Çıkan yangın dumanları ilçe merkezinden de görüldü. Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine itfaiye ve jandarma ekipleri sevk edildi. Çıkan yangın, itfaiye ekiplerince söndürülerek soğutma çalışması yapıldı. Yangında herhangi bir can kaybı yaşanmazken yapıda maddi hasar oluştu. Yangınla ilgili inceleme başlatıldı.
SAPANCA GAZETESİ
BUNGALOV TESİSİNDE ÇIKAN YANGIN KORKUTTU: Sapanca İlçesinde, bungalov tesisinde çıkan yangın itfaiye ekiplerince söndürüldü.

İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ KORKMAZ'DAN BAŞARILI ÖĞRENCİYE ÖDÜL
KAÇAK TÜTÜN OPERASYONU: 6 ŞÜPHELİYE ADLİ İŞLEM
YAKLAŞIK 2,5 AYLIK YAZ TATİLİ BAŞLADI
ÖZDEMİR'DEN SAPANCA DEVLET HASTANESİ'NE ZİYARET
EYLEMLERİ SES GETİRDİ, İLK ÇEŞME AKMAYA BAŞLADI