BAKAN EROĞLU,SAPANCA'DA
Sapanca.com.tr bugün 6.855 kez ziyaret edildi.
Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, Sakarya'nın Sapanca ilçesinde düzenlenen "2023'e Doğru Belediyecilik Vizyonu Programı"na katıldı.
AK Parti Genel Merkez Yerel Yönetimler Başkanlığı'nın Sapanca Güral Otel'de düzenlediği "2023'e Doğru Belediyecilik Vizyonu Programı"na katılan Bakan Eroğlu, otel girişinde Sakarya Vali Vekili Hikmet Dinç, Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Zeki Toçoğlu tarafından karşılandı.
Basına kapalı gerçekleştirilen programda Bakan Eroğlu'nun karşılanması sırasında basın mensuplarının görüntü ve fotoğraf alınmasına izin verilmedi. Eroğlu,Sapanca'daki programının ardından Bilecik'e geçerek toplu açılış ve temel atma merasimine katılacak.
CHA
BAKAN EROĞLU,SAPANCA'DA: Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, Sakarya'nın Sapanca ilçesinde düzenlenen "2023'e Doğru Belediyecilik Vizyonu Programı"na katıldı.

İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ KORKMAZ'DAN BAŞARILI ÖĞRENCİYE ÖDÜL
KAÇAK TÜTÜN OPERASYONU: 6 ŞÜPHELİYE ADLİ İŞLEM
YAKLAŞIK 2,5 AYLIK YAZ TATİLİ BAŞLADI
ÖZDEMİR'DEN SAPANCA DEVLET HASTANESİ'NE ZİYARET
EYLEMLERİ SES GETİRDİ, İLK ÇEŞME AKMAYA BAŞLADI