AYKUT KOCAMAN DOSTLARINI ZİYARET ETMEK İÇİN SAPANCA’YA GELDİ
Sapanca.com.tr bugün 1.517 kez ziyaret edildi.
Fenerbahçe eski Teknik Direktörü Aykut Kocaman dostlarını ziyaret etmek için Sapanca’ya geldi.
Faruk Bayraktar, Beşir Belat, Engin Tanta ve Ergun Ekmen'i ziyaret etmek için Sapanca'ya gelen Kocaman, dostları ile uzun süre sohbet etti. Kocaman, göl kenarında yemek yedikten sonra Sapanca'dan ayrıldı.
SAPANCA GAZETESİ
AYKUT KOCAMAN DOSTLARINI ZİYARET ETMEK İÇİN SAPANCA’YA GELDİ: Fenerbahçe eski Teknik Direktörü Aykut Kocaman dostlarını ziyaret etmek için Sapanca’ya geldi.

SAPANCA'NIN YEREL DEĞERLERİ İÇİN SATSO'DA İŞ BİRLİĞİ GÖRÜŞMESİ
SAPANCA ÖHO'DE BAŞKAN KESKİN GÜVEN TAZELEDİ
KAYMAKAM YAZICI'NIN KURTULUŞ MESAJI
SAPANCA'NIN 105. GURUR YILI
GAZİ VE ŞEHİT YAKINLARI DERNEĞİNDEN ÇANAKKALE GEZİSİ