AVEA MÜŞTERİ HİZMETLERİ PİKNİKTE BULUŞTU

Avea Müşteri Hizmetleri Grubu tarafından, 5 yıldır organize edilen ve geleneksel hale gelen “Müşteri Hizmetleri Pikniği” bu yıl Sapanca’da gerçekleştirildi

Avea, çalışanları arasındaki iletişimi artırmak, takım ruhunu güçlendirmek ve yıl içerisinde kazanılan başarıları kutlamak amacıyla şirket içerisinde birçok farklı sosyal organizasyon gerçekleştirmeye devam ediyor.

Bu kapsamda, Avea Müşteri Hizmetleri Grubu tarafından, beş yıldır organize edilen ve geleneksel hale gelen müşteri hizmetleri pikniği bu yıl Sapanca'da gerçekleştirildi. Etkinliğe yaklaşık 800 kişi katılarak, Sapanca'nın temiz havasında gün boyu süren piknik ortamının keyfini çıkardı.

Başta Avea Müşteri Hizmetlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orçun Onat olmak üzere tüm müşteri hizmetleri yöneticilerinin de katılım gösterdiği piknikte oldukça keyifli anlar yaşandı.

Çeşitli yarışma ve aktivitelere yöneticileriyle birlikte katılan çalışanlar, işlerine keyifli bir mola vererek bütün bir yılın yorgunluğunu üzerlerinden atma fırsatını yakaladılar. Ödüllü yarışmalarda ve çekilişte kıyasıya yarışan müşteri hizmetleri ekipleri hem sohbet etme hem de birlikte vakit geçirme imkanı buldular.

Diğer yıllardan farklı olarak bu yıl düzenlenen pikniğe katılan Avea Müşteri Hizmetleri ekibini bir de sürpriz bekliyordu. Avea çalışanlarından oluşan AveaBand müzik grubu sahnede sergiledikleri performans ile ekip arkadaşlarından büyük alkış topladılar.

Avea Müşteri Hizmetlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orçun Onat; "Sapanca'da gerçekleştirdiğimiz geleneksel pikniğimizde ne kadar büyük bir aile olduğumuzu bir kez daha gördük. Pikniğimize yaklaşık 800 çalışanımız katıldı. Sapanca da hep birlikte keyifli bir gün geçirdik; enerji depoladık. Türkiye'nin en genç ve en dinamik operatörü olarak, önümüzdeki dönemde de müşterilerimizin yaşamlarını kolaylaştırmak ve hayatlarında vazgeçilmez olmak için çok çalışmaya, başarılarımıza yenilerini eklemeye devam edeceğiz"  dedi.