AV SEZONU KAPANIYOR
Sapanca.com.tr bugün 555 kez ziyaret edildi.
Sakarya’da 17 Ağustos 2013 tarihinde başlayan 2013-2014 av sezonu 2 Mart tarihinde sona erecek.
Sakarya Orman ve Su İşleri Şube Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada av sezonunun 2 Mart'ta sona ereceği bildirildi.
Av sezonunun kapanması ile birlikte yaban hayvanlarının üreme dönemine girdikleri belirtilen açıklamada yaban hayatının korunması, geliştirilmesi, bu alanlardan şuurlu, planlı faydalanılması, bu mirasın sürdürülebilir bir yönetim anlayışıyla gelecek nesillere intikalinin sağlanması için üreme dönemlerinde avlanılmaması yaban hayatına sahip çıkılması gerektiği kaydedildi.
SAPANCA GAZETESİ
AV SEZONU KAPANIYOR: Sakarya’da 17 Ağustos 2013 tarihinde başlayan 2013-2014 av sezonu 2 Mart tarihinde sona erecek.

SAPANCA'DA OTOYOL GİŞELERİ KAPATILDI!
SAPANCA GÖLÜ'NDE SAĞLIKLI SAZLIKLAR YENİDEN OLUŞMAYA BAŞLADI
KAÇAK SİLAH OPERASYONU: 15 GÖZALTI
SAPANCA'DA ÇEDES PROGRAMLARI TAMAMLANDI
MYO'DA ÖĞRENCİLERE YÖNELİK AFET FARKINDALIĞI SEMİNERİ DÜZENLENDİ