ARAPOĞLU, SAPANCA GENÇLİKSPOR İDMANINDA
Sapanca.com.tr bugün 3.039 kez ziyaret edildi.
MHP Sapanca Belediye Başkan Adayı Oya Arapoğlu Sapanca Gençlikspor idmanını ziyaret etti.
Sapanca Belediyesi Spor Kompleksinde gerçekleşen idman sonrası teknik ekip ve futbolcular ile görüşen Arapoğlu, grup maçlarının tamamlanmasına 3 hafta kala play-off'a çıkmayı garantileyen futbolcuları kutladı.
Sapanca Gençlikspor'un BAL Ligine çıkacağına olan inancının tam olduğunu ifade eden Arapoğlu, 30 Mart Yerel Seçimlerinde göreve gelmeleri durumunda ilçedeki spor kulüplerine her türlü desteğin sağlanacağını söyledi.
SAPANCA GAZETESİ
ARAPOĞLU, SAPANCA GENÇLİKSPOR İDMANINDA: MHP Sapanca Belediye Başkan Adayı Oya Arapoğlu Sapanca Gençlikspor idmanını ziyaret etti.

''HİZMET, PROTOKOL GÜZERGAHINA GÖRE DEĞİL; VATANDAŞ İÇİN YAPILMALI''
CHP SAPANCA İLÇE BAŞKANI ERDOĞAN YOĞUN BAKIMDA TEDAVİ ALTINDA
YILDIZ'DAN YAŞANAN MÜNFERİT OLAYLAR İÇİN AÇIKLAMA
SAADET PARTİSİNDEN ZİYARETLER..!
ANAHTAR PARTİ SAPANCA İLÇE TEŞKİLATI'NDAN BAŞARILI SPORCUYA ZİYARET