ARAPOĞLU, SAPANCA GENÇLİKSPOR İDMANINDA
MHP Sapanca Belediye Başkan Adayı Oya Arapoğlu Sapanca Gençlikspor idmanını ziyaret etti.
- SİYASET
- 06.03.2014 20:51
Sapanca Belediyesi Spor Kompleksinde gerçekleşen idman sonrası teknik ekip ve futbolcular ile görüşen Arapoğlu, grup maçlarının tamamlanmasına 3 hafta kala play-off'a çıkmayı garantileyen futbolcuları kutladı.
Sapanca Gençlikspor'un BAL Ligine çıkacağına olan inancının tam olduğunu ifade eden Arapoğlu, 30 Mart Yerel Seçimlerinde göreve gelmeleri durumunda ilçedeki spor kulüplerine her türlü desteğin sağlanacağını söyledi.
DİĞER SİYASET HABERLERİ
- ALEMDAR, ''VATANDAŞ SORUYOR, BAŞKAN CEVAPLIYOR'' PROGRAMINA KATILDI
- ANAHTAR PARTİ SAPANCA İLÇE BAŞKANLIĞI'NDAN ATA TOHUMU DAĞITIMI
- ''HİZMET, PROTOKOL GÜZERGAHINA GÖRE DEĞİL; VATANDAŞ İÇİN YAPILMALI''
- CHP SAPANCA İLÇE BAŞKANI ERDOĞAN YOĞUN BAKIMDA TEDAVİ ALTINDA
- YILDIZ'DAN YAŞANAN MÜNFERİT OLAYLAR İÇİN AÇIKLAMA