ARAPOĞLU, ESNAFLA BAYRAMLAŞTI
MHP Sapanca Belediye Başkan A. Adayı Oya Arapoğlu resmi bayramlaşmaların ardından akşamda hemşerileriyle bayramlaştı.
- SİYASET
- 11.08.2013 20:48
Çarşı esnafı ve çay bahçelerinde oturan Sapanca'lılar Arapoğlu'nun Bayram ziyaretinden memnuniyet duyduklarını ifade ederek ikramlarda bulundular. Arapoğlu'nun sürekli esnafla diyalog kurarak halkın arasında olmasının sevindirici olduğunu belirten Sapancalılar, Arapoğlu'na çalışmalarında başarılar dilediler.
DİĞER SİYASET HABERLERİ
- ALEMDAR, ''VATANDAŞ SORUYOR, BAŞKAN CEVAPLIYOR'' PROGRAMINA KATILDI
- ANAHTAR PARTİ SAPANCA İLÇE BAŞKANLIĞI'NDAN ATA TOHUMU DAĞITIMI
- ''HİZMET, PROTOKOL GÜZERGAHINA GÖRE DEĞİL; VATANDAŞ İÇİN YAPILMALI''
- CHP SAPANCA İLÇE BAŞKANI ERDOĞAN YOĞUN BAKIMDA TEDAVİ ALTINDA
- YILDIZ'DAN YAŞANAN MÜNFERİT OLAYLAR İÇİN AÇIKLAMA