8 KİŞİ SAĞLIK KONTROLÜNE ÇIKTI
Sapanca.com.tr bugün 704 kez ziyaret edildi.
Sakarya’nın Sapanca ilçesinde dün yapılan operasyonda kapsamında gözaltına alınan 8 kişi sağlık kontrolü için hastaneye sevk edildi.
Jandarma sorumluluk bölgesinde dün gerçekleşen operasyonlar kapsamında 8 ayrı adrese eş zamanlı giren ekipler uyuşturucu madde temin ettikleri iddiası ile 8 kişiyi gözaltına almıştı. Sağlık kontrolü için bugün Sapanca İlçe Hastanesine sevk edilen şahısların yarın Adliye'ye sevk edileceği öğrenildi.
SAPANCA GAZETESİ
8 KİŞİ SAĞLIK KONTROLÜNE ÇIKTI: Sakarya’nın Sapanca ilçesinde dün yapılan operasyonda kapsamında gözaltına alınan 8 kişi sağlık kontrolü için hastaneye sevk edildi.

BUNGALOV HAVUZUNDA BOĞULMA TEHLİKESİ GEÇİRDİ
SAPANCA GÖLÜ'NDE CANSIZ BEDENİ BULUNDU
OTOMOBİL KANALA GİRİP TERS DÖNDÜ
EVİNDE HAREKETSİZ BULUNAN ADAMDAN ÜZÜCÜ HABER
FECİ KAZADA YARA ALMADAN KURTULDU