8 KİŞİ SAĞLIK KONTROLÜNE ÇIKTI
Sapanca.com.tr bugün 622 kez ziyaret edildi.
Sakarya’nın Sapanca ilçesinde dün yapılan operasyonda kapsamında gözaltına alınan 8 kişi sağlık kontrolü için hastaneye sevk edildi.
Jandarma sorumluluk bölgesinde dün gerçekleşen operasyonlar kapsamında 8 ayrı adrese eş zamanlı giren ekipler uyuşturucu madde temin ettikleri iddiası ile 8 kişiyi gözaltına almıştı. Sağlık kontrolü için bugün Sapanca İlçe Hastanesine sevk edilen şahısların yarın Adliye'ye sevk edileceği öğrenildi.
SAPANCA GAZETESİ
8 KİŞİ SAĞLIK KONTROLÜNE ÇIKTI: Sakarya’nın Sapanca ilçesinde dün yapılan operasyonda kapsamında gözaltına alınan 8 kişi sağlık kontrolü için hastaneye sevk edildi.

OTOMOBİL KANALA GİRİP TERS DÖNDÜ
EVİNDE HAREKETSİZ BULUNAN ADAMDAN ÜZÜCÜ HABER
FECİ KAZADA YARA ALMADAN KURTULDU
OTOMOBİL HAFİF TİCARİ ARAÇ İLE ÇARPIŞTI: 3 YARALI
SAPANCA'DA TRAFİK KAZASI: 2 YARALI